Vereniging Belanghebbenden Urkerbos gaat door

Algemeen

De petitie van de Vereniging Belanghebbenden van vakantiepark ‘t Urkerbos telde tijdens de overhandiging aan burgemeester Bart Jaspers Faijer, na de raadsvergadering van 30 januari, een dikke 2.500 ondertekeningen. Inmiddels is er alweer een honderdtal bijgekomen, meldt Albert Bakker van de bewonersvereniging. ,,Hier kan de politiek toch niet omheen? We begrijpen dat de gemeenteraad voorzichtig is, maar de woningnood is hoog.’’ De vereniging gaat door met het bepleiten van haar zaak: pauzeer de handhaving op permanente bewoning en wacht op het nieuwe regeerakkoord. Alle inspanningen en achtergronden van deze vereniging zijn te vinden op de internetsite isereenplekvoorons.nl.