
Volop waterpret tijdens de jaarlijkse ‘campingdag’ op de Johannes Calvijnschool: genieten geblazen!
AlgemeenDe temperaturen zijn bloedheet deze dagen. De leerkrachten van groep 1 van de Johannes Calvijnschool zorgden woensdagmorgen voor heerlijke verkoeling voor de kleuters. De jaarlijkse ‘campingdag’ werd gehouden en ouders, tantes en bessies kwamen gezellig langs voor een bekkien. De tenten werden opgezet en kinderen konden afkoelen met verschillend waterspeelgoed. Genieten geblazen!


